مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 16:022022-10-01سياسي

مدیریت مسائل امنیتی محدوده دانشگاه بر عهده خود دانشگاه ها باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، حسین قناعتی در حاشیه نشست صبح جمعه 8 مهر 1401 در سالن دارالفنون ستاد مرکزی دانشگاه گفت: - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: از مسئولان خواهش کردم که اجازه دهند مدیریت مسائل امنیتی محدوده دانشگاه بر عهده خود ما باشد و آنان نیز قبول کردند تا خودمان نظم و انضباط را برقرار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، حسین قناعتی در حاشیه نشست صبح جمعه 8 مهر 1401 در سالن دارالفنون ستاد مرکزی دانشگاه گفت: با توجه به حوادث اخیر و لزوم برنامه ریزی برای اینکه دانشگاه با کمترین مشکلات و بالاترین کیفیت، سال تحصیلی جدید را آغاز کند نشستی را با حضور مسئولان دانشگاه برگزار کردیم.

وی با ابراز تأسف از حادثه فوت مهسا امینی و با بیان اینکه کمیته حقیقت یاب با بررسی کامل این حادثه به زودی علت حادثه و مرگ او را اعلام خواهد کرد و اگر خطایی رخ داده باشد با خاطی برخورد خواهد شد، افزود: در هر کشوری ممکن است به دلایل مختلف بحران هایی به وجود بیاید که اگر این بحران ها به درستی مدیریت شود تبدیل به فرصت می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به همدلی، رفاقت و دوستی در بین اکثریت اعضای هیئت علمی و دانشجویان با وجود دیدگاه های مختلفی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مسائل امنیتی محدوده دانشگاه بر عهده خود دانشگاه ها باشد

مدیریت مسائل امنیتی محدوده دانشگاه بر عهده خود دانشگاه ها باشد