مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-01سياسي

دهم دی ماه به عنوان روز ملی مشهد ثبت خواهد شد


نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: مردم مشهد در دهم دی حضور فعالی علیه رژیم طاغوت داشتند و نقش زنان و کودکانی که در این روز به شهادت رسیدند نیز بسیار موثر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی اظهار کرد: مشهد دارای ظرفیتهای فرهنگی قوی است که می توان از این ظرفیتها استفاده کرد.

آیت الله سید احمد علم الهدی با بیان این که روز ملی برخاسته از حضور مردم و به نام مردم است افزود: مردم مشهد در دهم دی حضور فعالی علیه رژیم طاغوت داشتند و نقش زنان و کودکانی که در این روز به شهادت رسیدند نیز بسیار موثر بود.

وی با بیان این که نام گذاری نباید فقط محدود به اسم گذاری تنها باشد افزود: از این نام گذاری و از نخبگان انقلابی و مبارزاتی مردم این شهر در برنامه ها باید برای تولید ظرفیت استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حضور بانوان با حجاب در این روز و مقابله با رژیم ستمشاهی تلاش مجاهدانه آنها را نشان می دهد.

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: باید دبیرخانه روز ملی مشهد در شهرداری به عنوان مسوول این موضوع تشکیل و کارهای مرتبط با آن دنبال شود.

استاندار خراسان رضوی نیز در این نشست اظهار کرد: انتخاب روز ملی مشهد، ظرفیت بی نظیری را در خود دارد که باید به آن ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهم دی ماه به عنوان روز ملی مشهد ثبت خواهد شد

دهم دی ماه به عنوان روز ملی مشهد ثبت خواهد شد