مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 14:472022-10-01اقتصادي

سیاست تشویقی برای نوسازی6 هزار پلاک در بافت فرسوده تصویب شد


رییس سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: حدود 6 هزار پلاک در بافت فرسوده منتظر ابلاغ مصوبه تشویقی بند 15 طرح تفصیلی بود که به تصویب رسید.

- سید مهدی هدایت رییس سازمان نوسازی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره اصلاح طرح تفصیلی منطقه کن، اظهار داشت: شهردار تهران پیگیری زیادی درباره وضعیت کن داشتند، جلسات و بازدید های متعددی در این خصوص گداشته شد.

وی با اشاره به اینکه طرحی برای منطقه کن آماده شده و هفته آینده با حضور شهردار این طرح بررسی می شود، گفت: این طرح با هدف حفظ باغات کن، رویکرد مشارکت مردمی و نوسازی بافت قدیمی کن، طراحی شده است.

  هدایت ادامه داد: این طرح، طرحی برد برد برای شهرداری تهران و مردم محله کن است اگر این طرح مورد تایید شهردار تهران قرار گیرد به مراحل تصویب و ابلاغ خواهد رسید.

رییس سازمان نوسازی شهرداری تهران با اشاره به مناطق مشابه منطقه کن در تهران، بیان کرد: طرح ده ونک هفته آینده در کمیسیون ماده 5 تهران مطرح می شود، طرح اسلام آباد در شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال شده، سیمین قلعه در مرحله کمیسیون ماده 5 است، گلابدره به کمیسیون ماده 5 ارسال شده است.

وی افزود: بزودی در این مناطق بعد از سال ها، ساخت و ساز انجام می شود و نوسازی بافت قدیمی این مناطق در دست اقدام قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست تشویقی برای نوسازی6 هزار پلاک در بافت فرسوده تصویب شد

سیاست تشویقی برای نوسازی6 هزار پلاک در بافت فرسوده تصویب شد