مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-01سياسي

سقوط صدور پروانه ساخت از سال 90 تا 1400 / تحقق آرزوی خرید مسکن برای تهرانی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین آغاز ساخت بیش از 10 هزار واحد مسکونی درباره پادگان دوشان تپه اظهار کرد: - شهردار تهران گفت: به دنبال این هستیم تا آرزوی خرید مسکن را به واقعیت دست یافتنی تبدیل کنیم و قمیت مسکن را کاهش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین آغاز ساخت بیش از 10 هزار واحد مسکونی درباره پادگان دوشان تپه اظهار کرد: گشایش در این پروژه بن بست های مرتبط با منطقه پیروزی و دماوند را بازمیکند و اکنون این پروژه درحال ورود به کمیسیون ماده 5است.

وی ادامه داد: قرارگاه جهادی مسکن و تلاش های سازمان نوسازی در خصوص ایجاد مسکن و الگو های جدید دنبال می شود که یکی از اجزای این بسته خدمتگزاری و مسئولیت پذیری است.

شهردار تهران افزود: بنا شد تا با کاهش زمان صدور پروانه خدمتی جدید را تعریف کنیم و هر 6 ماه کاهش زمان ساخت برای سازنده ارزشمند است و برهمین اساس تلاش شد تا این مدت کاهش یابد.

وی بیان کرد: از سال 90 تا سال 1400 شاهد سقوط در صدور پروانه بوده ایم؛ به دنبال این هستیم تا به همت مسئولان آرزوی خرید مسکن را به واقعیت قابل دست یافتنی تبدیل کنیم و قمیت مسکن را کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط صدور پروانه ساخت از سال 90 تا 1400 / تحقق آرزوی خرید مسکن برای تهرانی ها

سقوط صدور پروانه ساخت از سال 90 تا 1400 / تحقق آرزوی خرید مسکن برای تهرانی ها