مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 13:422022-10-01بين الملل

هشدار شدید بایدن به پوتین/ از هر اینچ خاک ناتو دفاع می کنیم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، «جو بایدن»، رییس جمهور آمریکا روز جمعه «ولادیمیر پوتین»، رییس جمهور روسیه را مستقیم خطاب قرار داد و گفت واشنگتن و ناتو آماده هستند تا «از هر اینچ خاک» و قلمروی ناتو دفاع کنند.

- هشدار شدید بایدن به پوتین/ از هر اینچ خاک ناتو دفاع می کنیم! در ادامه هشدار های لفظی مقامات آمریکا و غرب علیه روسیه، رییس جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن و ناتو از هر اینچ خاک و قلمروی کشور های عضو ناتو دفاع خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا روز جمعه ولادیمیر پوتین ، رییس جمهور روسیه را مستقیم خطاب قرار داد و گفت واشنگتن و ناتو آماده هستند تا از هر اینچ خاک و قلمروی ناتو دفاع کنند.

به نوشته راشاتودی، این اظهارات بایدن پاسخی است به سخنرانی پوتین که روز جمعه و قبل از امضای معاهده هایی انجام شد که راه را برای پیوستن چهار منطقه دونتسک، لوهانسک، خرسون و زاپروژیا هموار می کند؛ این چهار منطقه اخیراً همه پرسی پیوستن به روسیه را انجام دادند، اقدامی که آمریکا و متحدانش به شدت محکوم کردند.

بایدن بدون اشاره به اینکه کدام بخش از سخنرانی پوتین را پاسخ می دهد افزود: آمریکا به همراه متحدان خود در ناتو کاملاً آماده است تا از هر اینچ خاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شدید بایدن به پوتین/ از هر اینچ خاک ناتو دفاع می کنیم!

هشدار شدید بایدن به پوتین/ از هر اینچ خاک ناتو دفاع می کنیم!