مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 13:222022-10-01اقتصادي

40 مزرعه نمونه الگویی در کشور راه اندازی می شود


رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی گفت: 40 مزرعه نمونه الگویی در کشور راه اندازی می شود و در اختیار تولیدکنندگان نمونه بخش کشاورزی قرار می گیرد تا به ترویج و آموزش کشاورزی بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سیدمجتبی خیام نکویی معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی پیش از ظهر امروز در بازدید از فعالیت های بخش کشاورزی مازندران اظهار کرد: ظرفیت گسترده تحقیقاتی و پژوهشی در سراسر کشور به ویژه در استان مازندران داریم و مزیت نسبی کشور در کشاورزی، محصولات باغبانی است.

وی افزود: 20 درصد تولید بخش کشاورزی معادل 25 میلیون تن تولید محصولات باغبانی است و ارزش افزوده حاصل از محصولات باغبانی در خدمت کشاورزی قرار نمی گیرد چرا که زنجیره ابتدایی تا انتهایی کامل نیست و محصولات روند خود را برای استانداردسازی طی نمی کنند.

معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی افزود: تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی اهتمام دارد از ابتدای زنجیره در حوزه آموزش، باغداران دانش لازم را فراگیرند و حداقل استاندارد لازم را برای تولید محصولات خود برای مبارزه با آفات، بیماری ها و عملیات کاشت، داشت و برداشت محصول تولید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 مزرعه نمونه الگویی در کشور راه اندازی می شود

40 مزرعه نمونه الگویی در کشور راه اندازی می شود