مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 13:122022-10-01سياسي

قائم مقام بنیاد شهید: بی مدیریتی سعودی باید در سطح بین المللی رسیدگی شود


قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بی مدیریتی سعودی درخصوص حادثه منا و شهادت زائران، باید در سطح بین المللی رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، کامیار ثقفی قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش سراسری لاله های سفید که به مناسبت بزگداشت شهدای منا صبح امروز در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سازوکارهای بنیاد شهید ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار جهاد و شهادت است تا در این راستا با روشنفکری چنین اتفاقاتی نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم.

   وی با اشاره به اینکه 39 کشور در واقعه منا درگیر بودند و بین 2 تا 8 هزار نفر از افراد با لب تشنه به شهادت رسیدند که 465 نفر از جمهوری اسلامی بودند، افزود: این حادثه از چند بعد قابل بحث است که می توان به انجام امور الهی و تسلیم محض فرمان الهی آنها اشاره کرد.

ثقفی ادامه داد: شهدای منا در مسیر رفت و برگشت در روز عید قربان و در مسیر فریضه رمی جمرات به درجه شهادت نائل آمدند و در بالاترین جایگاه مقام انسانی نشستند و طواف خود را در محضر خداوند انجام دادند و به عالی ترین هدف خلقت نائل آمدند.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: بی مدیریتی سعودی موجب شده که پیگیری حقوقی ضروری باشد اما کار زیادی در این خصوص انجام نشده که باید در سطح بین المللی رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام بنیاد شهید: بی مدیریتی سعودی باید در سطح بین المللی رسیدگی شود

قائم مقام بنیاد شهید: بی مدیریتی سعودی باید در سطح بین المللی رسیدگی شود