مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 13:072022-10-01سياسي

خواسته مادر شهید اوجاقی مدافع امنیت از مسئولان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، نماینده معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، پیام تبریک و تسلیت سیّدامیرحسین قاضی زاده هاشمی را به خانواده شهید مدافع امنیت تبریز حسین اوجاقی ابلاغ کرد.

اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برای ابلاغ سلام و تبریک و تسلیت معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در منزل شهید حسین اوجاقی حضور یافت.

  وی در این دیدار صمیمی خطاب به پدر و مادر شهید گفت: جای فرزندتان خالی و داغ فقدانش، سنگین است ولی تسلی دهنده این شرایط، آن است که  حسین عزیز به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

  نماینده معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: شهادت آن بزرگوار شاید برای شما سخت باشد اما آنچه مسیر ادامه زندگی را باز می کند این است که پیرو ولایت و رهبری فرزانه انقلاب باشیم.

  کریمی همچنین گفت: در پی اغتشاشات اخیر، انصافاً واکنش گسترده مردم تبریز در حمایت از اقتدار و امنیت ملی و محکومیت اقدامات هنجارشکنانه، به موقع بود و باز اولین بودن این شهر را سر زبان ها انداخت بطوریکه در ادامه، مردم شهرهای دیگر دست به تجمع و راهپیمایی زدند.

  در این دیدار، خانم رباب حقایق شریف مادر شهید اوجاقی نیز با قدردانی از نماینده معاون رییس جمهور و همچنین مدیران 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته مادر شهید اوجاقی مدافع امنیت از مسئولان

خواسته مادر شهید اوجاقی مدافع امنیت از مسئولان