مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 12:222022-10-01اجتماعي

ممنوعیت تردد در محور هراز از فردا یکشنبه


به منظور اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور هراز، محدودیت های ترافیکی از فردا یکشنبه 10 مهر تا 20 مهرماه در این محور به اجرا در خواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، رییس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی محور هراز از فردا تا 20 مهر خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور هراز، محدودیت های ترافیکی از فردا یکشنبه 10 مهر تا 20 مهرماه در این محور به اجرا در خواهد آمد.

او افزود: تردد وسایل نقلیه از 10 تا 20 مهر به طور مقطعی، در روز های شنبه از ساعت 12 تا 5 عصر و روز های یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 7 صبح تا 5 عصر هر هفته به غیر از روز های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی و همچنین روز های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه و شرایط نامساعد جوی در این محور ممنوع است.

جهان تاب گفت: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت از کیلومتر 19 تا 108 در محدوده پارک جنگلی، بلبل خان، پنجاب و پلور، انجام خواهد شد.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود، افزود: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند ضمن مدیریت سفر خود می توانند از محور های جایگزین سوادکوه و چالوس تردد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد در محور هراز از فردا یکشنبه

ممنوعیت تردد در محور هراز از فردا یکشنبه