مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 12:072022-10-01اجتماعي

بارش باران پاییزی امروز و فردا در برخی استان ها


کارشناس سازمان هواشناسی در مورد آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز در استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات و دامنه های استان های تهران و سمنان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وزارت راه و شهرسازی، کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در استان های شمالی برای امروز و فردا و تداوم بارش در استان های جنوبی تا روز دوشنبه خبر داد.

کبری رفیعی در مورد آخرین وضعیت آب و هوای کشور، اظهار کرد: امروز در استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات و دامنه های استان های تهران و سمنان، بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید را پیش بینی می شود.

وی افزود: فردا (یکشنبه) در استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و نیز ارتفاعات و دامنه های البرز در استان های تهران و سمنان بارش باران، همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای مناطق جنوبی کشور هم از جمله در سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و نیز استان هرمزگان، مناطق شرق و جنوب شرق استان فارس، از امروز تا روز دوشنبه بارش پیش بینی شده است که بارش ها بیشتر در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در اثر ابر های همرفتی رخ می دهد و در برخی از این نقاط هم شاهد گردوخاک خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران پاییزی امروز و فردا در برخی استان ها

بارش باران پاییزی امروز و فردا در برخی استان ها