مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 11:522022-10-01سياسي

سه دستگاه موتور اورژانس به خراسان شمالی اهدا شد


سه دستگاه موتور اورژانس به خراسان شمالی اهدا شد زیرا با توجه به اینکه در شصت درصد ماموریت ها نیاز به انتقال بیمار به بیمارستان نیست با راه اندازی اورژانس موتوری خدمات رسانی سریع تر انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در دیدار با رییس اورژانس کشور بر ضرورت به روز رسانی تجهیزات بخش اورژانس استان تاکید و اظهار کرد: با توجه به سختی کار نیروهای اورژانس و الزام به خدمات رسانی سریع به مردم و نوپا بودن خراسان شمالی، به روز رسانی تجهیزات و امکانات این بخش یک ضرورت است که امیدواریم اورژانس کشور این موضوع را مورد اهتمام جدی قرار دهد.

وی به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: نیروهای اورژانس با وجود بی مهری های اغتشاشگران و تخریب آمبولانس ها باز هم با دل و جان در راه خدمت رسانی به مردم هیچ تلاشی را دریغ نکردند.

در ادامه این دیدار دکتر میعادفر رییس اورژانس کشور با تاکید بر اینکه وظیفه و رسالت ما ارائه خدمات به تمامی اقشار جامعه فارغ از هر نوع قومیت و نژاد است، افزود: یکی از اهداف اصلی ما برای سال جاری ارتقای زیر ساخت های اورژانس و افزایش نیروی انسانی در بخش اورژانس استان ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه دستگاه موتور اورژانس به خراسان شمالی اهدا شد

سه دستگاه موتور اورژانس به خراسان شمالی اهدا شد