مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 11:272022-10-01ورزشي

آلومینیوم اراک به دنبال کسب اولین امتیاز خانگی در لیگ برتر


تیم فوتبال آلومینیوم اراک در بازی با ملوان به دنبال کسب اولین امتیاز خانگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از عصر امروز پیگیری خواهد شد و در یکی از این بازی ها آلومینیوم میزبان ملوان است.

بنابر اعلام حسین زرگر، نماینده فدراسیون فوتبال و مدیر برگزاری مسابقه تیم های آلومینیوم و ملوان انزلی، این دیدار بدون حضور تماشاگران انجام خواهد شد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در این بازی به دنبال کسب اولین امتیاز خانگی است؛ این تیم در هفته های اول، سوم و پنجم مقابل تیم های هوادار تهران، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز میزبان بوده  و تن به شکست داده است.

آلومینیوم در هفته دوم مقابل صنعت نفت آبادان اولین و تنها پیروزی مسابقات تا اینجای کار را به دست آورده و همچنین در هفته های چهارم و ششم مقابل تیم های مس رفسنجان و سپاهان تن به تساوی داده است.

به این ترتیب آلومینیوم با یک برد و دو تساوی و کسب 5 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و در بازی مقابل ملوان به دنبال شکست طلسم عدم کسب امتیاز در بازی های خانگی است.

تیم ملوان نیز در بازگشت به لیگ برتر، هنوز رنگ برد را ندیده و  با کسب دو تساوی و سه شکست و با دو امتیاز در قعر جدول قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلومینیوم اراک به دنبال کسب اولین امتیاز خانگی در لیگ برتر

آلومینیوم اراک به دنبال کسب اولین امتیاز خانگی در لیگ برتر