مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-01اقتصادي

مرگ، سوغات سموم غیر استاندار برای باغات سیب «گوزلدره»


در کنار بحران بی آبی، که بخش اعظمی از باغات و مزارع کشورمان را تحت الشعاع قرار داده است، به جرات می توان گفت که وجود سموم تقلبی آن هم به هر نحوی در فروشگاه های خدمات کشاورزی و با قیمت های آنچنانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، خرداد ماه سال جاری بود که سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در همایش روز جهانی سلامت غذا، سموم تقلبی کشاورزی را مشکل جدی در کشور عنوان کرد و گفت: باید این موضوع را به صفر برسانیم.

حالا با گذشت تقریبا سه ماه از صحبت آقای وزیر این سوال پیش می آید که متولیان اصلی این موضوع در حال حاضر دقیقا کجای کار هستند؟ چند سالی می شود که به دلیل کمبود منابع آبی یا نبود آب، کشاورزان زحمت کش در جای جای کشورمان خسارت های جبران ناپذیری را متحمل می شوند، اما از سوی دیگر استفاده از سموم تقلبی این خسارت ها را دو چندان کرده است، موضوعی که همه ساله برای کشاورزان ملال آور شده به طوری که از نشان دادن دست رنجشان و به عرضه گذاشتن محصولاتشان برای فروش شرمسارند.

در کنار بحران بی آبی، که بخش اعظمی از باغات و مزارع کشورمان را تحت الشعاع قرار داده است، به جرات می توان گفت که وجود سموم تقلبی آن هم به هر نحوی در فروشگاه های خدمات کشاورزی و با قیمت های آنچنانی، باعث شده تا هر ساله کشاورزان تنها خود شاهد مرگ تدریجی محصولاتشان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ، سوغات سموم غیر استاندار برای باغات سیب «گوزلدره»

مرگ، سوغات سموم غیر استاندار برای باغات سیب «گوزلدره»