مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 10:272022-10-01فرهنگي

اجراهای تئاتر کودک «تالار هنر» متوقف است/ خواسته گروه «کتابخورها»


، تعطیلی های اخیر ایجاد شده در عرصه اجرا های تئاتری و متوقف شدن فعالیت و اجرا های سالن های مختلف تئاتر از جمله مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه ایرانشهر، - اجراهای تئاتر کودک تالار هنر متوقف است/ خواسته گروه کتابخورها تالار هنر به عنوان پایگاه اصلی اجراهای تئاتر کودک و نوجوان در حال حاضر بنا به درخواست گروه نمایش کتابخورها و به منظور حفظ آرامش و سلامت مخاطبان و هنرمندان تئاتر، اجرا ندارد.

، تعطیلی های اخیر ایجاد شده در عرصه اجرا های تئاتری و متوقف شدن فعالیت و اجرا های سالن های مختلف تئاتر از جمله مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه ایرانشهر، مرکز تئاتر مولوی و تعدادی از تماشاخانه های خصوصی به تالار هنر و اجرا های تئاتر کودک و نوجوان نیز رسید.

پیش از تعطیلی ها، نمایش کتابخورها به کارگردانی اسماعیل رحیمی سروش در تالار هنر به صحنه رفته بود که بعد از بازگشایی مجدد تالار و به درخواست گروه نمایش، مدیریت مجموعه تصمیم گرفت برای حفظ آرامش و سلامت مخاطبان و هنرمندان تئاتر اجرای نمایش کتابخورها متوقف شود.

در حال حاضر بحث فروش بلیت و همچنین شرایط حضور مخاطب در سالن های تئاتر باعث شده تا وضعیت اجرا های نمایش های مختلف مشخص نباشد و در این شرایط مشخص نیست چه زمانی قرار است اجرا های تئاتری از سر گرفته شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجراهای تئاتر کودک «تالار هنر» متوقف است/ خواسته گروه «کتابخورها»

اجراهای تئاتر کودک «تالار هنر» متوقف است/ خواسته گروه «کتابخورها»