مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 09:422022-10-01بين الملل

امیدواری امیرعبداللهیان نسبت به آزادی هر چه سریع تر حاجی زندانی در عربستان


وزیر امور خارجه ضمن قدردانی از تلاش های وزرای خارجه عراق و عمان در پیگیری آزادی حاجی ایرانی بازداشت شده در عربستان سعودی، نسبت به بازگشت هر چه سریع تر این شهروند ایرانی به کشور ابراز امیدواری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بدر البوسعیدی وزیر خارجه عمان روز جمعه هشتم شهریور ماه در گفت وگوی تلفنی با حاجی ایرانی در مراسم حج امسال علاوه بر سازمان حج و زیارت، دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران اقداماتی را در راستای آزادی هر چه سریع تر این شهروند ایرانی صورت داد.

 حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در رایزنی تلفنی با همتایان عراقی و عمانی و همچنین در سفر اخیر فؤاد حسین وزیر خارجه عراق این موضوع را مورد پیگیری قرار داد و علاوه بر این، ضمن دیدار و گفت وگو با خانواده این تبعه ایرانی، تأکید کرد که این وزارتخانه تمام توان خود را برای آزادی هر چه سریع تر این تبعه کشورمان به کار گرفته است.

  ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه هم روز دوشنبه 14 شهریور ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران و در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در این باره بیان کرد: از زمانی که این اتفاق رخ داد، یکی از مهمترین موضوعات در دستورکار جمهوری اسلامی ایران بوده و همواره مورد پیگیری قرار داشته و تا زمان تحقق آزادی ایشان این پیگیری استمرار و ادامه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری امیرعبداللهیان نسبت به آزادی هر چه سریع تر حاجی زندانی در عربستان

امیدواری امیرعبداللهیان نسبت به آزادی هر چه سریع تر حاجی زندانی در عربستان