مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 14:222022-09-30فرهنگي

«آتش سرد» از فردا پخش می شود/ تیتراژخوانی سالار عقیلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سریال، «آتش سرد» به نویسندگی محسن سرتیپی و نازنین فرخلو، کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه کنندگی علی مهام از شنبه 9 مهرماه ساعت 21: - آتش سرد به تهیه کنندگی علی مهام از شنبه 9 مهرماه روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سریال، آتش سرد به نویسندگی محسن سرتیپی و نازنین فرخلو، کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه کنندگی علی مهام از شنبه 9 مهرماه ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

سالار عقیلی به عنوان خواننده تیتراژ این سریال معرفی شده و ترانه آتش سرد با شعری از محمدمهدی سیار و موسیقی دانیال سالاری و علی وانیار ساخته شده است.

سریال آتش سرد که در 30 قسمت 45 دقیقه ای ساخته شده یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده است: فرید پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و وارث نیمی از کارخانه های بزرگ است.

محسن تاجیک شوهر عمه فرید که قیم قانونی او نیز است متوجه دستکاری در حساب های کارخانه می شود.

بازیگرانی همچون پرویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، شیوا خسرومهر، مهسا کرامتی، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی، یلدا قشقایی، مریم موسویان، مرتضی ضرابی، سارا احمدیان، پرهام امینی، سودابه علیپور، کامران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آتش سرد» از فردا پخش می شود/ تیتراژخوانی سالار عقیلی

«آتش سرد» از فردا پخش می شود/ تیتراژخوانی سالار عقیلی