مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 14:022022-09-30اقتصادي

قیمت کفش کار تولید داخلی به صرفه تر از کفش کار وارداتی


یکی از لوازم بسیار ضروری برای مهندسین و کارگرهای صنعتی و ساختمانی داشتن کفشهای ایمنی مرغوب و با کیفیت می باشد، محیط کارگاهی می تواند خطرات بسیاری را به همراه داشته باشد که باید توسط کفش های ایمنی از آنها جلوگیری گردد .

- شاید شما هم تا به حال این جمله را گاها چندین بار در طول زندگی خود شنیده باشید که این گونه می باشد اول ایمنی بعدا کار، که تا چه میزان این جمله مهم است.

برای خرید یک کفش و لباس کار قیمت خرید فروش به نسبت بودجه ایی که برای آن در نظر داریم میزان کیفیت و ایمنی آن مورد اهمیت است چرا که کار کردن در محیط های سخت و خطرناک که هر لحظه امکان رخ دادن هر اتفاق ناگواری می باشد که در نتیجه این اتفاق به بدن فرد آسیب جسمی می رسد نیازمند رعایت ایمنی افزون تری می باشد چرا که هیچ کسی تمایل ندارد که به سلامتی بدن او آسیبی وارد شود.

تولیدکنندگان صنعت لباس ایمنی کار برای پیشگیری از این امر با در نظر گرفتن استانداردهای لازم لباس و کفش ایمنی را طراحی و تولید کردند تا بتوانند نقش مهمی در پیشگیری از اتفاقات ناگوار در حین کار داشته باشند کفش ایمنی کار از ضروری ترین اجزای مهم در محافظت از پاهای شما در مقابل سوختگی ها، بریدگی و قطع عضو، سوراخ شدن و ضربات دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت کفش کار تولید داخلی به صرفه تر از کفش کار وارداتی

قیمت کفش کار تولید داخلی به صرفه تر از کفش کار وارداتی