مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 12:322022-09-30بين الملل

سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری بن سلمان در روسیه پیش از جنگ اوکراین


بر اساس گزارشی از وال استریت ژورنال، صندوق دارایی عمومی عربستان سعودی قبل از حمله روسیه به اوکراین، 2 میلیارد دلار در دارایی های روسیه سرمایه گذاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صندوق سرمایه گذاری عمومی که از سوی محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی اداره می شود، بر دارایی های 600 میلیارد دلاری نظارت دارد.

در حالی که معمولا جزییات مربوط به سرمایه گذاری های این صندوق تحت پوشش قرار نمی گیرد، اطلاعیه ای برای فروش اوراق قرضه برنامه ریزی شده منتشر شده است.

بر اساس اطلاعیه ای که روزنامه وال استریت ژورنال مشاهده کرده است، صندوق سرمایه گذاری عمومی موسوم به پی آی اف مبلغ 2 میلیارد دلار را در بخش های زیرساختی، تولید، لجستیک و خرده فروشی روسیه سرمایه گذاری کرده است.

این بخشی از توافق قبلی با روسیه بود.

در سال 2015، پی آی اف اعلام کرد که تا 5 سال آینده تا 10 میلیارد دلار در صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه سرمایه گذاری خواهد کرد.

با این حال، صندوق ثروت های دولتی عربستان اعلام کرد که درآمد حاصل از فروش اوراق قرضه برنامه ریزی شده برای سرمایه گذاری های بیشتر در روسیه استفاده نمی شود و دلیل آن درگیری مداوم روسیه و اوکراین و اعمال تحریم های بین المللی علیه صندوق روسیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری بن سلمان در روسیه پیش از جنگ اوکراین

سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری بن سلمان در روسیه پیش از جنگ اوکراین