مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 11:472022-09-30بين الملل

رابرت مالی: نمی توانیم درباره عدم خروج از برجام تضمین بدهیم


ما یک ماه پیش تصور می کردیم به توافق نزدیک هستیم و بعد از آن ایران- به دلایل خودش و دلایلی که باید از آنها پرسید- شروع به طرح مسئله ای کرد که هیچ ارتباطی با توافق ندارد - ما یک ماه پیش تصور می کردیم به توافق نزدیک هستیم و بعد از آن ایران- به دلایل خودش و دلایلی که باید از آنها پرسید- شروع به طرح مسئله ای کرد که هیچ ارتباطی با توافق ندارد نماینده آمریکا در امور ایران ضمن اذعان به اینکه جمهوری اسلامی ایران تصمیمی برای ساخت سلاح هسته ای ندارد گفته که واشنگتن نمی تواند درباره عدم خروج دولت بعدی این کشور از برجام تضمین بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه ای با پایگاه the world درباره مسائل مختلف مربوط به ایران از جمله مذاکرات رفع تحریم های وین اظهارنظر کرده است.

مالی که مذاکره کننده ارشد آمریکا در مذاکرات رفع تحریم ها است از تحریم های اخیر اعمال شده علیه ایران، از جمله تحریم پلیس امنیت اخلاقی ایران حمایت کرده است.

او علی رغم این گفته که دولت جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا دنبال تغییر حکومت ایران نیست.

مالی در پاسخ به این سوال که آیا مذاکرات رفع تحریم ها به بن بست برخورد کرده است گفت: ما یک ماه پیش تصور می کردیم به توافق نزدیک هستیم و بعد از آن ایران- به دلایل خودش و دلایلی که باید از آنها پرسید-


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابرت مالی: نمی توانیم درباره عدم خروج از برجام تضمین بدهیم

رابرت مالی: نمی توانیم درباره عدم خروج از برجام تضمین بدهیم