مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 10:422022-09-30اجتماعي

وزش باد شدید و بارش پراکنده در شمال شرق کشور


بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در روزهای شنبه و یکشنبه در شرق و شمال شرق کشور و استان های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، برای پنج روز آینده، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابرهای همرفتی، گاهی همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق، وزش باد شدید و گردوخاک رخ خواهد داد.

همچنین امروز در مازندران، گلستان و شمال خراسان شمالی و شنبه و یکشنبه گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات استان های مازندران، سمنان و شرق تهران در برخی ساعات بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.

همچنین شنبه و یکشنبه در شرق و شمال شرق کشور و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید و گردوخاک دور از انتظار نیست.

طی دو روز اینده دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

برای تهران نیز طی امروز (8 مهرماه) وضعیت جوی صاف با غبار صبحگاهی همراه با وزش باد و برای فردا شنبه 9 مهرماه وضعیت جوی اسمان کمی ابری و غبارالود همراه با افزایش ابر و وزش باد شدید در ساعات بعدازظهر پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و بارش پراکنده در شمال شرق کشور

وزش باد شدید و بارش پراکنده در شمال شرق کشور