مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 22:322022-09-29اقتصادي

ایزوگام پلیمری تبریز و نمایندگی های مختلف آن در سراسر کشور


با توجه به پیشرفت علم و به وجود آمدن روشهای نوین در ساخت مصالح و ابزار و لوازم ساختمانی، عایق های پشت بام و رطوبتی نیز شامل تغییرات بسیار گسترده ای شده اند - با فرا رسیدن فصل زمستان بارشهای برف و باران آغاز می شود و اگر ساختمانها عایق مناسبی نداشته باشند به واسطه رطوبتی که در بنا به وجود می آید دچار پوسیدگی و خرابی می شوند.

معمولا ایزوگام پلیمری دو لایه که به صورت پلاستیکی و طرح دار تولید می شود یکی از مناسب ترین عایقهای رطوبت و ضد آب ساختمانها به شمار می رود که می تواند از بنا در برابر خیسی و رطوبت محافظت کند و عمر ساختمان را تا حد زیادی افزایش دهد.

در گذشته برای این کار از گل و کاه و خاک استفاده می کردند که این کار دوام موقت و پایینی داشت به صورتی که هر ساله باید این عایق بندیها صورت می گیرفت و به دلیل آن که خانه ها و بناها گلی بودند.

با یک لایه روکش گل و کاه سقف خانه عایق بندی می شد تا بارش برف و باران سبب نفوذ آب به درون خانه نشود و پس از چند بار بارش برف و باران کاه و گل قدرت و عایق بندی خود را از دست می دادند.

و باید صاحب خانه برای سال بعد و بارشهای جدید دوباره سقف خانه را عایق بندی می کرد.

بعدها که ساختمانها به صورت آجری ساخته شدند از قیر و گونی برای عایق بندی سقف بام خانه ها استفاده شد که این محصول به نسبت عایقهای قدیمی دوام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزوگام پلیمری تبریز و نمایندگی های مختلف آن در سراسر کشور

ایزوگام پلیمری تبریز و نمایندگی های مختلف آن در سراسر کشور