مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 21:522022-09-29سياسي

آمادگی شورای ائتلاف برای برگزاری کرسی های آزاداندیشی


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در خصوص کرسی های آزاداندیشی گفت: شورای ائتلاف می تواند زمینه ساز برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها و جریانات مختلف فکری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، نادر بازگیر امشب در نشست فصلی شورای ائتلاف نیروهای اسلامی لرستان، ضمن محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر، اظهار کرد: فتنه دشمنان همچون گذشته شکست خورد.

وی خاطرنشان کرد: پایداری انقلاب اسلامی به خون شهدا است و در صحنه های مختلف شاهد هستیم هر بار جوانان شایسته ای را در راه دفاع از امنیت از دست می دهیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در خصوص کرسی های آزاداندیشی بیان داشت: شورای ائتلاف می تواند زمینه ساز برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها و جریانات مختلف فکری شود.

بازگیر بیان داشت: با وجود اتفاقات خوب انجام شده در دولت سیزدهم، اما نقدهایی نیز وجود دارد، در خصوص انتصابات ملی و استانی و اینکه برخی مدیران و بانیان وضع موجود هنوز پای کار هستند و در این زمینه نارضایتی هایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه میز به هیچ کس وفادار نبوده و نخواهد بود، افزود: برخی مدیران متاسفانه تفکر انقلابی دولت سیزدهم را قبول نداشته و تمایلی به انجام کار ندارند، انتظار می رود شورای ائتلاف به این موضوع ورود کرده و مانع از خیانت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شورای ائتلاف برای برگزاری کرسی های آزاداندیشی

آمادگی شورای ائتلاف برای برگزاری کرسی های آزاداندیشی