مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 21:172022-09-29سياسي

پیش بینی بودجه 70 هزار میلیاردی برای آموزش و پرورش البرز


پیرو سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان البرز مبلغی حدود 70،71 هزار میلیارد تومان برای استان پیش بینی شده که این می تواند گام موثری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، در شورای آموزش و پرورش استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، در خصوص بحث سرانه آموزشی البرز به عنوان آخرین استان کشور، گفت: به دلیل مهاجرت های که طی سالیان متوالی اتفاق افتاد، تزریق اعتبارات عقب ماند و امروز شاهد کمبود سرانه ها هستیم.

نوری با اشاره به اینکه این امر موجب شده که تراکم دانش آموز در کلاس را زیاد داشته باشیم، افزود: پیرو سفر رییس جمهور به استان البرز بیش از 70 هزار میلیارد تومان برای استان پیش بینی شده که این می تواند گام موثری در مسیر توسعه زیرساخت ها باشد.

وی با بیان اینکه مصوب شد حداقل هزار میلیارد تومان از املاک مازاد آموزش پرورش البرز برای احداث کلاس درس استفاده شود، افزود: روند فرآیند این مهم باید تسریع شود.

نوری در پایان به نقش خیرین در احداث مدرسه و کلاس درس اشاره کرد و یادآور شد: باقیمانده سهم دولت به خیرین و پر اخت تعهدات در اولویت کاری قرار گرفته است تا شرایط برای ادامه حمایت این قشر از توسعه سرانه های آموزش فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بودجه 70 هزار میلیاردی برای آموزش و پرورش البرز

پیش بینی بودجه 70 هزار میلیاردی برای آموزش و پرورش البرز