مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 13:322022-09-29فرهنگي

«اصحاب پاریس» و ضدیت با انقلاب اسلامی در گذر زمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، ما و فرانسه، ما به عنوان هویت جمعی انقلاب اسلامی و اسلام ناب در بطن آن همواره خاطرات تلخ مشترکی از «پاریس» و کشور فرانسه داریم.

- اصحاب پاریس از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز در حال توطئه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، ما و فرانسه، ما به عنوان هویت جمعی انقلاب اسلامی و اسلام ناب در بطن آن همواره خاطرات تلخ مشترکی از پاریس و کشور فرانسه داریم.

همانقدر که برای بسیاری از روشنفکران و نویسندگان متاثر از غرب نسل در نسل قبله آمال است و به جایزه های جشنواره های فیلم کن و امثالهم افتخار می کنند و در فرش های قرمز با هنجار شکنی و لباس های صورتی خود خوش رقصی می کنند برای ما هم بازگو کننده خاطرات نفاق گونه ای است که یادآوری آن خالی از لطف نیست.

در چند روز گذشته که بحث حجاب و عفاف داغ بود آماری که در ایمپرشن توییتر برایم جالب به نظر رسید آمار 277 هزار توییت با کلید واژه (hijab) از کشور فرانسه بود و این نیز مزید بر علت شد تا متنی در مورد اصحاب پاریس بنویسم.

هنوز هم نیروهای ضد انقلاب در پاریس ریشه دوانده اند و همواره این استراتژی رسانه را از اول انقلاب در مطبوعات و رسانه های جمعی آن در جهت ضد انقلاب اسلامی، اسلام ناب و در جهت اسلام هراسی می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اصحاب پاریس» و ضدیت با انقلاب اسلامی در گذر زمان

«اصحاب پاریس» و ضدیت با انقلاب اسلامی در گذر زمان