مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 12:322022-09-29ورزشي

بیانیه های مفت؛ هزینه های هنگفت!


اولین بار نیست که حادثه ای مشکوک در کشور ما رخ می دهد و بلافاصله بیانیه هایی از طرف افرادی که فکر می کنند در بخشی از جامعه نفوذ کلامی دارند صادر می شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، اولین بار نیست که حادثه ای مشکوک در کشور ما رخ می دهد و بلافاصله بیانیه هایی از طرف افرادی که فکر می کنند در بخشی از جامعه نفوذ کلامی دارند صادر می شود؛ بیانیه هایی که بوی اغتشاش می دهد؛ بوی نافرمانی از قانون و قلدرمآبی دارد.

بیانیه هایی که هیچ منطق عقل پسند یا استدلال عرف پسند پشت آن نیست و صرفا استفاده از جو احساسی پدیدآمده و دمیدن بر غلبه احساسات و کارهای احساسی است.

این بیانیه ها بدون شک بخشی از ماجرای این اغتشاشات است.

فرقی نمیکند از طرف افراد سیاسی، حوزوی یا دانشگاهی باشد، یا از طرف سلبریتی های ورزشکار باشد یا از طرف سلبریتی های هنرپیشه و بازیگر یا غیر آنها.

همه یک مسیر را دنبال می کنند.

چنانکه در طرف مقابل هم سیاستمداران حوزوی و دانشگاهی و هنرمندان مختلف به مراتب بیشتر از این تعداد معدود وجود دارد که عقل را بر احساس مقدم داشته و شرف و عزت و امنیت وطنشان را با هیچ چیز معاوضه نمی کنند؛ بدنبال این بیانیه ها قانون شکنان فضا را مهیا دیده، وارد ماجرا شده و آنچه در این بیانیه ها تئوریزه شده را در کف خیابان عملی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه های مفت؛ هزینه های هنگفت!

بیانیه های مفت؛ هزینه های هنگفت!