مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 12:272022-09-29سياسي

جزییات فرآیند مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان جزییات فرآیند معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را تشریح کرد.

- سید علی مدینه معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان روز یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 8 صبح در اصفهان، روبه روی اداره کل آموزش و پرورش، تالار ادب انجام می شود.

وی افزود: همراه داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه و دو سری کپی از آن و کلیه مدارک برای نظام جدید اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت دیپلم و ریزنمرات تأیید شده و برای نظام قدیم اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات تأیید شده و شش قطعه عکس 4*3 پشت نویس شده برای کلیه افراد الزامی است.

مدینه با تأکید بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی گفت: مصاحبه شوندگان باید 2 عدد ماسک، دستکش، خودکار شخصی، محلول ضدعفونی کننده دست، یک بطری آب کوچک و یک وعده غذایی سبک همراه داشته باشند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه ورود همراهان به محل مصاحبه ممنوع است، بیان کرد: فرایند مصاحبه 4 الی 5 ساعت به طول می انجامد و هزینه معاینات پزشکی در محل مصاحبه، از طریق دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فرآیند مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

جزییات فرآیند مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان