مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 10:472022-09-29ورزشي

توزیع ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی در شهرداری ها


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از توزیع ماشین آلات و تجهیزات تخصصی آتش نشانی در شهرداری ها به مناسبت روز آتش نشان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در راستای مسئولیت های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای پشتیبانی، حمایت و هدایت از شهرداری ها و دهیاری ها اظهار کرد: موضوع ارتقای توان شهرداری ها و دهیاری ها برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان در محورهای مختلف ازجمله تأمین تجهیزات و ماشین آلات تخصصی، برگزاری همایش ها، نشست ها و دوره های آموزشی تخصصی، برگزاری مسابقات عملیاتی ـ ورزشی در دستور کار وزارت کشور و سازمان است.

وی ادامه داد: بر این اساس با پیگیری های صورت گرفته، تأمین اعتبار برای خرید خودرو و تجهیزات آتش نشانی بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال طی سال گذشته و سال جاری صورت پذیرفته است.

جمالی نژاد افزود: خرید و توزیع 11 دستگاه خودروی نردبان هیدرولیک آتش نشانی، 108 دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین آتش نشانی، 500 ست حفاظت فردی و 60 ست امداد و نجات ازجمله این تجهیزات و ماشین آلات است که به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی در بین شهرداری های واجد شرایط توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی در شهرداری ها

توزیع ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی در شهرداری ها