مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 10:372022-09-29سياسي

دادستان قزوین: پرونده متهمین اغتشاشات اخیر با سرعت، دقت و قاطعیت لازم بررسی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی اظهار کرد: طی ابلاغی معاون دادستان مرکز استان به عنوان دبیر کمیته کارشناسی حوادث و ناآرامی های اخیر تعیین شد.

وی افزود: در راستای بخشنامه دادستان معظم کل کشور مبنی بر تعیین و تکلیف حوادث و بازداشتی های اغتشاشات اخیر و ایجاد هماهنگی و تسریع در فرآیند رسیدگی به پرونده های متهمین؛ کمیته مربوطه در دادسرای قزوین تشکیل شد.

  این مقام مسئول تصریح کرد: قطعاً با تشکیل این کمیته پرونده های مربوط به متهمین اغتشاشات اخیر با حضور نماینده دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و ضابطین قضایی بر اساس موازین شرعی و قانونی و با سرعت، دقت و قاطعیت لازم مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و وضعیت آنها مشخص خواهد شد.

دادستان قزوین در ادامه بیان کرد: در این فرآیند متهمین فاقد سابقه کیفری و افرادی که در پرونده آنها گزارش مورد توجهی از سوی ضابطین عام و خاص وجود ندارد، به سرعت و با توجیه و ارشادات لازم آزاد می شوند.

رجبی همچنین تاکید کرد: اما متهمین دارای سوابق متعدد کیفری و مشابه در سال های گذشته و کسانی که موجب شهادت و مجروحیت حافظان امنیت شده و اقدام به تخریب و تحریق اموال خصوصی و عمومی نموده اند، تا زمان برگزاری دادگاه در بازداشت به سر خواهند برد و قطعاً اشد مجازات و صدور احکام بازدارنده از دادگاه درخواست می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان قزوین: پرونده متهمین اغتشاشات اخیر با سرعت، دقت و قاطعیت لازم بررسی می شود

دادستان قزوین: پرونده متهمین اغتشاشات اخیر با سرعت، دقت و قاطعیت لازم بررسی می شود