مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 09:072022-09-29بين الملل

تحقیر محمود عباس از سوی لاپید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه صهیونیستی واللا فاش کرد که با وجود اصرار محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان برای تماس تلفنی با یاییر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی، - منابع خبری فاش کردند که با وجود اصرار رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برای تماس با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اما او علاقه ای برای جواب دادن به تلفن محمود عباس ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه صهیونیستی واللا فاش کرد که با وجود اصرار محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان برای تماس تلفنی با یاییر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اما واکنشی از سوی او برای این تماس با رییس تشکیلات خودگردان به عمل نیامده و لاپید تمایلی به جواب دادن به تلفن محمود عباس ندارد.

بر اساس این گزارش تحرکات دفتر محمود عباس برای ترتیب این مکالمه تلفنی با شکست روبرو شده است.

خبر دیگر از فلسطین اینکه صالح العاروری نایب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در کرانه باختری، با مقاومت هرچه بیشتر فلسطینیان پاسخ داده خواهد شد.

صالح العاروری در اظهاراتی مطبوعاتی بر ضرورت اتحاد گروه های مقاومت در کرانه باختری علیه نظامیان و شهرک نشینان اشغالگر اسراییلی برای دفاع از ملت فلسطین تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیر محمود عباس از سوی لاپید

تحقیر محمود عباس از سوی لاپید