مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 04:072022-09-29فرهنگي

ارسال آثار 1137 هنرمند داخلی و خارجی به اشکواره حسینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، پنجمین اشکواره فرهنگی و هنری حسینی شب چهارشنبه با معرفی نفرات برتر هفت بخش رسانه، با حضور محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسینی پور استاندار مازندران، جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مسؤولان استانی، شهری، هنرمندان و صاحبان آثار به کار خود در این شهرستان پایان داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این مراسم، اظهار کرد: پنجمین دوره برگزاری اشکواره فرهنگی و هنری حسینی نشان از تجربه ارزشمند برگزاری این رویداد بزرگ و مهم دارد و ارسال آثار از همه استان های کشور و تعدادی از کشورهای دنیا بر اهمیت و اثرگذاری آن می افزاید.

حسین جوادی با اشاره به اینکه هنرمندان بزرگ که آثار خود را در جشنواره های مهم فجر و دیگر جشنواره های بین المللی شرکت می دهند در رویداد اشکواره حسینی شرکت می کنند و از ارزشمندی کمی و کیفی آن سخن می گویند.

وی با اعلام اینکه هنر زبان بسیار گویا و نافذ دارد و انتقال مفاهیم فرهنگی و هنری با ابزار هنر برای مخاطبان ملموس و اثرگذار خواهد بود، تصریح کرد: اشکواره حسینی با رویکرد مردمی به اهداف گسترده خود در زمینه ملی و فراملی دست یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال آثار 1137 هنرمند داخلی و خارجی به اشکواره حسینی

ارسال آثار 1137 هنرمند داخلی و خارجی به اشکواره حسینی