مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 21:272022-09-28سياسي

رحیم صفوی: قدرت رهبری انقلاب اسلامی درحال گسترش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس عصر امروز با هدف بیان خاطرات و ناگفته های دفاع مقدس با حضور اساتید بسیجی شدند و اگر روز دهم نیروی کمکی نمی آمد ما آنجا را حفظ نمی کردیم.

وی افزود: امام خمینی(ره) 14 آبان ماه سال 1359 فرمودند که حصر آبادان باید شکسته شود که بنده بعد از دارخوین به جنوب رفتم و حاج شیخ فضل الله محلاتی از طرف امام به جنوب آمد و به بنده دستور داد تا فرماندهی جنوب را بر عهده بگیریم که قبل از بنده نیز داوود کریمی فرمانده عملیات جنوب بود.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: اساس طرح ریزی ما برای شکست حصر آبادان اینگونه بود که با مشارکت ارتش نیروهای عراقی را محاصره کرده و کار حصر را به پایان برسانیم که بعد از پایان این عملیات و رسیدن به پیروزی راهبرد خود را تغییر داده و از جنگ کلاسیک به جنگ انقلابی رسیدیم.

وی عنوان کرد: طی کمتر از 9 ماه حدود هشت هزار کیلومتر مربع از سرزمین خود را آزاد کردیم و پیروزی هایی که با عملیات های مشترک به وجود آمد موجب امید و نشاط در میان نیروها شد.

رحیم صفوی با اشاره به اینکه جهان در حال تغییر و جابه جایی ابرقدرت ها، بروز و ظهور قدرت جدید جهان اسلام در قرن حاضر و شکل گیری جهان چند قطبی است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک پدیده جدید است که موجب تغییر اصول جهانی شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیم صفوی: قدرت رهبری انقلاب اسلامی درحال گسترش است

رحیم صفوی: قدرت رهبری انقلاب اسلامی درحال گسترش است