مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 19:322022-09-28سياسي

بیانیه شورای نگهبان درباره حوادث اخیر


از تلاش های نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تعقیب و تنبیه تروریست های دست پرورده دشمنان این مرز و بوم قدردانی کرده، - ازخداوند متعال توفیق بیشتر همگان را در خدمت به جمهوری اسلامی درخواست داریم.

شورای نگهبان با قدردانی از حضور خودجوش و آگاهانه ملت متدیّن، انقلابی و بصیر ایران اسلامی و نیروهای حافظ امنیت از دستگاه قضایی خواست با عاملین اصلی و مسببین کشتار و مجروح کردن مردم بیگناه و ماموران حافظ امنیت و نیز متعرّض به مردم و تخریب کنندگان اموال عمومی و خصوصی، قاطعانه برخورد کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای نگهبان در جلسه روز چهارشنبه خود ضمن بررسی مصوبات ارسالی، درباره اتفاقات اخیر در بیانیه ای  درباره حوادث اخیر اعلام کردند: اجتماع سراسری و هوشیارانه امّت رسول الله (صلی الله علیه وآله و سلم) در پی حوادث روزهای اخیر و فرصت طلبی های کینه توزانه استکبار جهانی و عوامل منطقه ای و داخلی آن نشان از عظمت و پایداری این ملت رشید دارد.

  شورای نگهبان به عنوان حافظ شرع مقدّس اسلام و قانون اساسی لازم می داند، از این حضور خودجوش و آگاهانه ملت متدیّن، انقلابی و بصیر ایران اسلامی قدردانی کند که با درک شرایط حسّاس جهانی و منطقه ای و شناخت توطئه های دشمنان دیرین اسلام و کشور، برای دفاع از قرآن، نظام اسلامی و احکام نور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای نگهبان درباره حوادث اخیر

بیانیه شورای نگهبان درباره حوادث اخیر