مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 16:422022-09-28سياسي

سپاه: دستگیری سرشبکه های آشوب در گلستان


سرشاخه ها و سرشبکه ها و به اصلاح لیدرهای آشوب در استان گلستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شدند.

- سردار علی ملک شاهکوهی: سرشاخه ها و سرشبکه ها و به اصلاح لیدرهای آشوب در استان گلستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان از شناسایی و دستگیری سرشبکه های شبکه ایجاد آشوب و نا امنی در استان گلستان خبر داد و گفت: سرشاخه های اصلی آشوبگران و منافقان در فتنه اخیر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی شدند و ضربه خوردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار علی ملک شاهکوهی اظهار کرد: این سرشاخه ها و سرشبکه ها و به اصلاح لیدرهای آشوب در استان گلستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شدند.

  فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: دشمنان سال ها است علیه مردم ایران و جمهوری اسلامی توطئه می چینند و از هر ابزاری برای ضربه زدن به مردم استفاده می کنند اما با وجود همه این دشمنی ها مردم در ایران اسلامی پشتیبان نظام اسلامی بوده و این نظام به برکت وجود مردم بصیر و ولایتمدار هر ساله مقتدرتر و توانمندتر از گذشته به سمت جلو حرکت می کند.

  ملک شاهکوهی با اشاره به تلاش دشمن برای فتنه انگیزی همزمان با بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: دشمن با دستپاچگی برنامه ریزی خود برای ایجاد آش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه: دستگیری سرشبکه های آشوب در گلستان

سپاه: دستگیری سرشبکه های آشوب در گلستان