مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 16:372022-09-28اقتصادي

آمادگی 98 درصدی نیروگاه های حرارتی در تابستان امسال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ناصر اسکندری، اظهار داشت: تعمیرات نیروگاهی بر اساس دستورالعمل های سازنده، میزان کارکرد، عمر دستگاه ها و اتفاقاتی که در طول مدت بهره برداری در نیروگاه ها داشتیم، - معاون راهبری تولید شرکت تولید نیروی برق حرارتی گفت: انجام کامل و به موقع تعمیرات نیروگاهی، موجب شد بالای 98 درصد آمادگی نیروگاه ها را در زمان پیک تابستان امسال داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ناصر اسکندری، اظهار داشت: تعمیرات نیروگاهی بر اساس دستورالعمل های سازنده، میزان کارکرد، عمر دستگاه ها و اتفاقاتی که در طول مدت بهره برداری در نیروگاه ها داشتیم، تشخیص داده می شود که به چه ترتیبی انجام شود و همه ساله برنامه ریزی برای انجام تعمیرات صورت می گیرد.

وی افزود: برنامه تعمیرات نیروگاهی، گاهاً بر اساس نیاز شبکه و اتفاقاتی که در شبکه برق رخ می دهد، دچار تغییراتی می شوند و نیاز به جابه جایی برنامه به وجود می آید.

نقش تأمین سوخت در ایجاد تغییر در برنامه تعمیرات نیروگاهی اسکندری از مهمترین عوامل مؤثر در ایجاد تغییر در برنامه تعمیرات نیروگاهی را بحث سوخت اعلام کرد و گفت: اغلب نیروگاه های کشور گازسوز هستند و گاز به عنوان پایه سوخت نیروگاهی محسوب می شود، اگر به هر دلیلی امکان تأمین گاز وجود نداشته باشد، مثلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 98 درصدی نیروگاه های حرارتی در تابستان امسال

آمادگی 98 درصدی نیروگاه های حرارتی در تابستان امسال