مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 15:272022-09-28سياسي

بیانیه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پی اغتشاشات اخیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله خاتمی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و محسن افشارچی, استاندار زنجان در پی اغتشاشات اخیر بیانیه مشترکی صادر کردند.

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ   (صف – 8) در روزهای اخیر و در پی فوت تاثر برانگیز یکی از دختران ایران زمین و همدردی مردم دلسوز ایران، برخی از دشمنان قسم خورده اسلام و ایرانِ اسلامی با سوء استفاده از موقعیت پیش آمده، خیال خام آشوب و براندازی در ذهن خود پروراندند.

حضور معنادار اجتماعی و مانور چند ده میلیونی در عزاداری ها و ابراز ارادت این ملت به حضرت سیدالشهدا(ع) و انسجام ملت شریف ایران دشمنان این ملت را به دستپاچگی انداخته بود.

این جماعت با تحریک نوجوانان و جوانان، ساده اندیشانه درصدد بودند تا مردم شریف ایران را در مقابل اسلام و احکام و عزیزانی که فداکارانه و صبورانه برای حفظ امنیت و اموال مردم مجاهدت نمودند، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

لازم به ذکر است فتنه انگیزی و اغتشاشات اخیر نشان دهنده اهمیت روشنگری، تبیین و ارتباط با مردم خصوصاً قشر جوان است تا مانعی باشد بر تحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پی اغتشاشات اخیر

بیانیه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در پی اغتشاشات اخیر