مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 14:022022-09-28سياسي

آغاز ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید دانشگاه های علوم پزشکی


مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید (1401) دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، غلامعلی جاودان، مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر 5 درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد.

وی افزود: تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای دانشجوی همسر و فرزند شهید، آزاده و همسر و فرزند آزاده و جانبازان بالای 25 درصد و همسر و فرزندان آنان است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید (1401) لازم است پس از ثبت نام در دانشگاه مبداء و دریافت شماره دانشجویی از تاریخ 5 الی 15 مهرماه از طریق سامانه انتقال، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام انتقال برای دانشجویان ورودی سال های قبل ، در شهریور ماه صورت گرفته است، تآکید کرد: این مرحله صرفاً برای ثبت درخواست انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید دانشگاه های علوم پزشکی

آغاز ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید دانشگاه های علوم پزشکی