مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 14:022022-09-28سياسي

قانون آماده پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و خلاق است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مردم از حوزه انتخابیه مسجد سلیمان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت های قانونی هر چه بیشتر مجلس از این شرکت ها، - یک نماینده مجلس شرکت های خلاق و اقتصاد مبتنی بر فرهنگ و صنایع نرم و خلاق را یک راهبرد عملگرایانه اقتصادی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مردم از حوزه انتخابیه مسجد سلیمان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت های قانونی هر چه بیشتر مجلس از این شرکت ها، گفت: بدون شک هر کشوری که بخواهد مسیر رشد و پیشرفت را طی کند، قوی ترین اهرم و ابزار در این مسیر، همان دانش و فناوری است.

  شرکت های خلاق، دانش بنیان، استارتاپ ها و همه جوانان نخبه ای که در این مسیر فعالیت دارند، بهترین راه برای برون رفت از برخی چالش ها و مشکلات اقتصادی هستند.

به همین دلیل است که مقام معظم رهبری همواره بر استفاده حداکثری از نیروی انسانی جوان و بانشاط کشور به ویژه در حوزه شرکت های دانش بنیان و نخبگانی، تاکید دارند.

  وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات خودشان به راه میانبر علمی اشاره کردند، واقعیت این است که ما نیز اگر بخواهیم مسیر توسعه را کوتاه کنیم باید ضمن به کارگیری تجارب ارزشمند دیگر کشورها، کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون آماده پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و خلاق است

قانون آماده پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و خلاق است