مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 14:022022-09-28اجتماعي

کولیوند: ظرفیت هلال احمر در اربعین 4 برابر شد / ارسال 300 تن دارو و تجهیزات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: با توجه به برخی بیماری های نادر به همراه سناریو های جدید که فکر می کردیم اتفاق بیفتد؛ - رییس جمعیت هلال احمر گفت: ظرفیت های هلال احمر در اربعین را تا چهار برابر افزایش دادیم، چه در دارو چه در تجهیزات و چه در بحث نیروی انسانی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: با توجه به برخی بیماری های نادر به همراه سناریو های جدید که فکر می کردیم اتفاق بیفتد؛ پیش بینی کردیم اربعین امسال پیچیدگی های خاص خود را داشته باشد.

امسال به جز گرما نزدیک به اربعین اختلالی را هم در کشور عراق داشتیم؛ دو سال گذشته اربعین به دلیل کرونا برگزار نشده بود و سیلی از مشتاقان امسال منتظر بودند که این مسیر باز شود.

دولت هم تلاش داشت این سفر را برای زائران تسهیل و ارزان کند.

بر این اساس کاملاً برنامه ریزی ها شده بود.

وی با بیان اینکه ما در داخل و خارج از کشور برنامه هایی را پیاده کردیم؛ گفت: در داخل کشور عراق با کمک وزارت بهداشت این کشور کمیته هایی را تشکیل داده و از بین تیم ها نفرات مان را انتخاب کرده بود و بر این اساس کنگره سلامت در اربعین را پیش از سفر با اهداف خیلی خوب برگزار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولیوند: ظرفیت هلال احمر در اربعین 4 برابر شد / ارسال 300 تن دارو و تجهیزات

کولیوند: ظرفیت هلال احمر در اربعین 4 برابر شد / ارسال 300 تن دارو و تجهیزات