مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 13:222022-09-28فرهنگي

فیلم موهن«عنکبوت مقدس» نماینده دانمارک شد/هنوز هم سودای اسکار داریم؟


کشور دانمارک فیلم موهون «عنکبوت مقدس» که در جشنواره کن جنجال های بسیاری به وجود آورده بود را به عنوان نماینده خود به آکادمی اسکار معرفی کرده است.

- *خبرگزاری فارس، گروه سینما، هادی مومنیان: دیروز رسانه های خارجی خبر از حضور فیلم موهون عنکبوت مقدس در فستیوال اسکار را دادند.

کشور دانمارک فیلم موهون عنکبوت مقدس که در جشنواره کن جنجال های بسیاری به وجود آورده بود را به عنوان نماینده خود به آکادمی اسکار معرفی کرده است.

بررسی اتفاقات و حواشی پیرامون فیلم عنکبوت مقدس به روشنی نشان می دهد که تولید این فیلم حاصل یک اتفاق یا سوء تفاهم یا عدم شناخت نبوده بلکه کاملا آگاهانه و با اغراض مشخص تولید و تدوین شده است.

  این اثر از انتخاب فیلم نامه تا کارگردانی و انتخاب بازیگر همه ذیل پروژه اسلام/ ایران هراسی قابل صورتبندی است.

  * فیلم ضد ایرانی عنکبوت مقدس نماینده دانمارک در اسکار  به نقل از اسکرین دیلی، کشور دانمارک فیلم تریلر عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی را، به عنوان نماینده خود به اسکار فرستاد.

موسسه فیلم دانمارک، عنکبوت مقدس  علی عباسی ر ا در کنار فیلم های بقیه عمر ساخته فرل پترسون و همانطور در بهشت ساخته تی لیندنبورگ به عنوان سه گزینه نهایی خود برای شرکت در اسکار انتخاب کرده بود که در نهایت فیلم عنکبوت مقدس به عنوان نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم موهن«عنکبوت مقدس» نماینده دانمارک شد/هنوز هم سودای اسکار داریم؟

فیلم موهن«عنکبوت مقدس» نماینده دانمارک شد/هنوز هم سودای اسکار داریم؟