مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 12:522022-09-28سياسي

نام گذاری 82 درصد از معابر شهری قم به نام شهدا


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به اقدامات مجموعه مدیریت شهری قم در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: 82 درصد معابر و میادین شهری در 6 سال گذشته به نام شهدا نام گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در گفت وگویی خبری، اظهار کرد: در همین راستا مساعدت مالی باهدف پیشبرد اهداف کنگره ملی شهدای استان قم، ارائه تخفیف عوارض شهرداری به خانواده شهدا و حمایت از طرح ها، ایده های شهروندی و رساله ها و پایان نامه ها تحصیلات عالیه نیز در دستور کار شهرداری قرارگرفته است.

وی با اشاره به پشتیبانی از برنامه های ستادی و استانی در حوزه ایثار و شهادت، گفت: یادواره های استانی، نمایشگاه های هفته دفاع مقدس و هفته بسیج، میهمانی لاله ها و دیگر مراسم فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت بخشی از این اقدامات بوده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: در جهت تولیدات فرهنگی و هنری فاخر با موضوع ایثار و شهادت و برگزاری جشنواره ها، سوگواره ها، کنگره ها از مراکز جهادی، فرهنگی، پایگاه ها و مؤسسات نیز حمایت هایی توسط شهرداری انجام گرفته است.

کلانترزاده تصریح کرد: در قالب کمیته حمایت از برنامه های فرهنگی در شهرداری قم حمایت هایی از یادواره های شهدا در سطوح ملی، استانی، شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری 82 درصد از معابر شهری قم به نام شهدا

نام گذاری 82 درصد از معابر شهری قم به نام شهدا