مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 11:172022-09-28اقتصادي

پیشرفت 82 درصدی آزادراه رشت ـ منجیل/ 546 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز است


نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به تکمیل آزادراه رشت_منجیل در موعدی مقرر گفت: تاکنون این آزادراه دارای پیشرفت82 درصدی بوده و دولت در تلاش است در آینده ای نزدیک این آزادراه ره تکمیل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر امروز خیرالله خادمی معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه نماینده عالی دولت در گیلان از روند آزادراه منجیل_رشت بازدید کردند.

  استاندار گیلان در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با بین اینکه تکمیل آزادراه رشت ـ منجیل نقش  مهمی در توسعه استان گیلان دارد، اظهار کرد: تکمیل این آزادراه یکی از آرزوهای مهم مردم گیلان است، زیرا منجر به سهولت در رفت و آمد و افزایش مسافران ورودی به گیلان می شود.

اسدالله عباسی با اشاره به تلاش ها برای تکمیل آزادراه رشت ـ منجیل در دولت مردمی گفت: مراحل تکمیل این آزادراه در دو قطعه الف و ب در حال انجام است که در قطعه الف با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی و در قطعه ب  با پیشرفت فیزیکی 72 درصدی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه دولت به تعهدات خود در خصوص تخصیص اعتبار برای تکمیل آزادراه رشت ـ منجیل عمل کرده است، افزود: به دلیل تأخیری که در گذشته وجود داشته است در چند ماه اخیر با یک تعدیلی مواجه بودیم که منجر به عدم به موقع تخصیص اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 82 درصدی آزادراه رشت ـ منجیل/ 546 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز است

پیشرفت 82 درصدی آزادراه رشت ـ منجیل/ 546 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز است