مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 10:522022-09-28اجتماعي

کندوان از ظهر امروز یک طرفه می شود/ انسداد 8 جاده به دلیل کاهش ایمنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ی کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 تا 24:00 امروز از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ی کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

 ترافیک در برخی مقاطع آزادراه قزوین-کرج و محور شهریار-تهران/ تردد روان در محور های تهران-شمال وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محور های تهران-شمال اظهار کرد: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محور های فیروزکوه، کندوان و هراز، همچنین آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران-شمال در مسیر رفت و برگشت، نشان می دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه ها از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندوان از ظهر امروز یک طرفه می شود/ انسداد 8 جاده به دلیل کاهش ایمنی

کندوان از ظهر امروز یک طرفه می شود/ انسداد 8 جاده به دلیل کاهش ایمنی