مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 10:222022-09-28اقتصادي

مرغ با قیمت بالاتر از قیمت مصوب نباید در بازار توزیع شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: مرغ نباید بالاتر از قیمت مصوب در بازار توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حسن عنایتی صبح امروز در جلسه تنظیم بازار مرغ استان که با هدف بررسی وضعیت بازار مرغ و تصمیم گیری برای تعادل قیمت در جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حضور مسافران در سطح استان اتخاذ تدابیر لازم در حوزه تنظیم بازار و بازرسی و نظارت بر کشتار مرغ زنده و توزیع آماده طبخ و جلوگیری از افزایش قیمت بالاتر از نرخ مصوب ضروری است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه در این جلسه مصوب شد مرغ زنده و آماده طبخ نباید بالاتر از قیمت مصوب در بازار توزیع شود، گفت: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها باید برای مدیریت بر قیمت مرغ مصارف خانوار نسبت به توزیع مرغ منجمد به میزان کافی و بدون محدویت در شهرستان ها، به ویژه شهرستان هایی که قیمت مرغ آماده طبخ در روزهای اخیر بالا بود، اقدام کنند.

عنایتی با اشاره به اینکه مرغ منجمد بدون هیچ محدودیتی حتی در روزهای تعطیل در سطح استان توزیع می شود، تاکید کرد: تمام کشتارگاه ها در ایام تعطیلات برای کشتار مرغ زنده فعال باشند.

وی تصریح کرد: بازرسی و نظارت بر عرضه مرغ زنده توسط مرغداران تا توزیع مرغ آماده طبخ در اصناف به صورت جدی توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ با قیمت بالاتر از قیمت مصوب نباید در بازار توزیع شود

مرغ با قیمت بالاتر از قیمت مصوب نباید در بازار توزیع شود