مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 08:422022-09-28سياسي

پایان چشم انتظاری خانواده شهید «رمضانعلی میرزایی» + فیلم


هنوز یک هفته از این بغض سنگین خواهر شهید نگذشت که خبر آمد که شهید جاویدالاثر رمضانعلی میرزایی تفحص شد و مراسم وداع روز چهارشنبه در ساری و پنج شنبه در امام زاده عبدالحق زیراب برگزار می شود و جمعه هم تشییع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، دیدار با والدین شهدا همواره با حال معنوی و لذت است و شیرینی آن تا مدت ها در ذهن باقی می ماند.

در آغاز هفته دفاع مقدس فرصت دیدار با مادر شهید میکاییل فضلی که خواهر شهید رمضانعلی میرزایی از شهدای جاویدالاثر هم بود یکی توفیقاتی بود که نصیب ما شده بود.

خانم فاطمه میرزایی مادر شهید حجت الاسلام میکاییل فضلی و خواهر شهید رمضانعلی میرزایی از حضور شهدای گمنامی که چند ماه قبل در الاشت سوادکوه دفن شده بودند را قابل ستایش دانست و گفت: این مسأله برای برای تسلی خاطر خانواده های شهدای جاویدالاثر ارزشمند است و در آن روز مادرم در ابتدا فکر کرد که فرزند شهیدش است و  بر سر و سینه های خود می زد که شهیدش را آوردند؛ پس از آنکه شهید را بردند به مادرم گفتم که کاش همین شهر دفن شان می کردند تا آرام دل مان شود و ما خواهر و مادر آن شهیدان شویم.

خواهر شهید رمضانعلی میرزایی که 38 سال چشم انتظار بازگشت برادر شهید است، با بغض می گوید؛ دیگر ما پیکرش را نخواهیم دید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان چشم انتظاری خانواده شهید «رمضانعلی میرزایی» + فیلم

پایان چشم انتظاری خانواده شهید «رمضانعلی میرزایی» + فیلم