مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 08:272022-09-28بين الملل

پلیس انگلیس در پی تظاهرکنندگان خشن در لندن


در تارنمای پلیس انگلیس، عکس 13 نفر از افرادی را که در برابر سفارت ایران در لندن، اقدام به آشوب گری و از فرمان پلیس سرپیچی کردند، منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از لندن‎‎، پلیس انگلیس با انتشار عکس های افرادی که در تظاهرات چند روز اخیر در برابر سفارت ایران به نیرو های پلیس آسیب رساندند، از فرمان پلیس سرپیچی کردند و نظم عمومی را در این کشور بر هم زدند، از مردم خواست تا با معرفی مکان و شناسایی هویت آنان به پلیس، در بازداشت شان کمک کنند.

پلیس انگلیس در پی تظاهرکنندگان خشن در لندن در تارنمای پلیس انگلیس، عکس 13 نفر از افرادی را که در برابر سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن، در روز یکشنبه 25 سپتامبر، سوم مهر ماه، دست به اقدامات آشوب گرانه زدند و از فرمان پلیس سرپیچی کردند‏، منتشر شده است.

در اطلاعیه پلیس انگلیس آمده است که رفتار غیرقابل قبول این مجرمان، موجب جراحت شماری از نیرو های پلیس و بستری شدن تعدادی از افسران شده است.

در این اطلاعیه از قول یکی از فرماندهان بخش نظم عمومی پلیس انگلیس آمده است: هر فردی که درصدد تظاهرات قانونی است، باید در امان باشد و نباید با تنش و بی نظمی مشاهده شده در روز یکشنبه، روبرو شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس انگلیس در پی تظاهرکنندگان خشن در لندن

پلیس انگلیس در پی تظاهرکنندگان خشن در لندن