مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 00:472022-09-27فرهنگي

حمله آشوب گران به سینما و سینماگران


اتفاقات اخیر کشور مانند هر جزء دیگری از ایران بر سینما هم تأثیر گذاشته است، تأثیری که هم گیشه را تضعیف کرده و هم باعث دور شدن مردم و سینما از یکدیگر شده است.

- خبرگزاری فارس، گروه سینما: هنر و ما به ازای بیرونی آن در از عناصر تمدن ساز هر کشوری به شمار می روند، عنصری که اساساً ارتباط مستقیمی با فرهنگ جوامع مختلف دارد.

حال در شرایط فعلی اتفاقات زیادی رخ داده و سینما و سینماگران کشور را هدف گرفته و به حاشیه برده است، اتفاقاتی که از ضربه به گیشه سینما شروع و تا آسیب به فیلم های مختلف ادامه میابد، آسیب هایی مانند جمع آوری تبلیغات و یا نامعلوم شدن وضعیت بازیگران یک اثر که همگی ضربه ای به شرایط فعلی سینمای کشور است.

*کاهش فروش فیلم ها در هفته های اخیر با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازموجود در سایت سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) مجموعه مخاطب ثبت شده در سینماهای پایتخت در روزهای اخیر بدون در نظر گرفتن روزهای تعطیل سینما 88,688 نفر بوده است، این در حالی است که سینما قبل از اوج گرفتن آشوب های اخیر شهر تهران و ر بازه زمانی مشابه با تعداد قبل، تعداد 147,074 نفر مخاطب داشته و این اتفاق به معنای کاهش چند هزارنفری مخاطبان سینما در این روزها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله آشوب گران به سینما و سینماگران

حمله آشوب گران به سینما و سینماگران