مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 00:122022-09-27سياسي

پیشنهاد آتش بس صدام در روز هفتم جنگ علیه ایران و پاسخ امام(ره)


با شکست طرح اولیه حکومت عراق در جنگ علیه جمهوری اسلامی که با از جان گذشتگی رزمندگان و بسیاری از مردم نقاط مرزی حاصل شد، صدام در هفتمین روز جنگ هماهنگ با پشتیبانان جهانی اش در شورای امنیت پیشنهاد آتش بس می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، در هفتمین روز جنگ، ششم مهرماه سال 1359 و در جبهه میانی، گزارش از تخلیه دهلران و احتمال سقوط آن رسیده است.

در محورهای گیلان غرب، سرپل ذهاب و قصر شیرین و همچنین دیگر نقاط این منطقه درگیری با دشمن ادامه دارد.

در محور سر پل ذهاب درگیری شدیدتر است و به گزارش سایت قطره و به نقل ازاطلاعات سپاه، شش تانک دشمن به محاصره نیروهای خودی درآمده و برادران در حال کوبیدن و انهدام آن ها هستند.

تا عصر امروز با کمک برادران هوانیروز حدود 30 تانک دشمن منهدم و از کار افتاده است.

جبهه جنوبی با وجود آتش سنگین دیروز بر روی آبادان که حدود 18 شهید و تعداد زیادی مجروح به جای گذاشت و ادامه آتش سوزی پالایشگاه، امروز اوضاع آبادان آرام بود و تجاوزات هواپیمایی دشمن در بعدازظهر تلفات چندانی به بار نیاورد.

در محور اهواز، به گزارش سایت قطره و به نقل ازسپاه خوزستان، نیروهای عراقی از صبح، وارد روستای هردان، 20 کیلومتری جنوب غربی اهواز شدند و توپخانه و تانک هایشان را در این روستا مستقر کرده اند و با اجرای آتش روی بخش جنوب غربی اهواز، خسارات قابل توجهی به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد آتش بس صدام در روز هفتم جنگ علیه ایران و پاسخ امام(ره)

پیشنهاد آتش بس صدام در روز هفتم جنگ علیه ایران و پاسخ امام(ره)