مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 19:522022-09-27سياسي

بیانیه آیت الله مکارم شیرازی درباره حوادث اخیر


آیت الله ناصر مکارم شیرازی با صدور بیانیه ای به بیان نکاتی درباره حوادث اخیر کشور پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حضرت آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی(مدظله العالی) از مراجع عظام تقلید پیرامون حوادث اخیر کشور بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:  بسم الله الرحمن الرحیم السلام علیک یا رسول الله، یا نبیّ الرحمه در روزهای اخیر که مردم شریف ایران درگیر مشکلات و فشارهای اقتصادی هستند، وقوع یک اتفاق باعث ایجاد نگرانی در ذهن برخی از مردم و منشأ اعتراضات و انتقاداتی گردید.

در این میان دشمنان و کینه توزان با همراهی برخی فریب خوردگان با سوءاستفاده از احساسات جوانان، مسیر اعتراضات را منحرف و اقدام به توهین به مقدسات، هتک حرمت نوامیس، تخریب اموال و ریختن خون بی گناهان نمودند و اسلام، امنیت و آرامش مردم را هدف قرار دادند؛ اما مردم متدیّن و فهیم با حضور آگاهانه، مانند همیشه خیال خام دشمنان را نقش بر آب کردند.

در این مقطع لازم می دانم چند نکته و نصیحت پدرانه را متذکّر شوم: اول: نقد و اعتراض حق مردم خصوصاً جوانان است و با وجود مشکلات و نقائص اگر نسبت به عملکرد مسئولین یا نحوه اجرای برخی قوانین، انتقادی وجود دارد باید همچون موارد دیگر به صورت قانونی و با حفظ انضباط به گونه ای که مورد سوء استفاده دشمنان قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه آیت الله مکارم شیرازی درباره حوادث اخیر

بیانیه آیت الله مکارم شیرازی درباره حوادث اخیر