مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 18:422022-09-27فرهنگي

مدال طلای بین المللی به عکاس آباده ای رسید


امیرحسین هنرور عکاس اهل آباده در چهارمین جشنواره عکاسی جایزه ویکتور پولینسکی که در کشور قرقیزستان برگزار شد موفق به کسب مدال طلای فیاپ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، در چهارمین جشنواره عکاسی جایزه ویکتور پولینسکی که در کشور قرقیزستان برگزار شد عکاس اهل آباده بار دیگر افتخار آفرینی کرد.

امیر حسین هنرور در گفت و گو با خبرنگار فارس از آباده گفت: در این دوره از رقابت های بین المللی، موفق به کسب مدال طلای فیاپ در بخش فتوژورنالیسم شدم و همچنین تعداد 5 اثر از بنده نیز در این جشنواره پذیرفته شدند.

هنرور در خصوص این جشنواره نیز گفت: ویکتور پولینسکی عکاس برجسته روس، اهل جمهوری قرقیزستان بود، عکس های وی در سراسر کشور استفاده می شد؛ از جمله روی پول، در تبلیغات انتخابات، نشریات، کتاب ها، وی علاوه بر عکاسی حرفه ای، به عنوان بنیانگذار مدرسه عکاسی ویکتور پولینسکی، به آموزش عکاسی می پرداخت.

وی ادامه داد: جایزه ویکتور پولینسکی که در قرقیزستان برگزار شد دارای مجوز فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ)، انجمن عکاسی آمریکا (PSA) و Salon.

Photo 2022-065 است، عکس های راه یافته به این جشنواره، ضمن ثبت در آرشیو FIAP  و PSA بنام عکاس، برای دریافت درجه های هنری (القاب) آنها نیز محاسبه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال طلای بین المللی به عکاس آباده ای رسید

مدال طلای بین المللی به عکاس آباده ای رسید