مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 17:372022-09-27سياسي

فضای مجازی نباید باعث غفلت جوانان از اصول انقلاب شود


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران گفت: فضای مجازی افسار گریخته نباید باعث شود عده ای جوان نسبت به اصول اصلی انقلاب غافل شوند.

- جعفر شربیانی عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرری با تشکر از حضور حماسی مردم در محکومیت فتنه اخیر اظهار کرد: تقابل خیر و شر در طول تاریخ بشر همیشه در حال انجام و رویایی بوده و تا ظهور منجی(عج) ادامه دارد و ابدی است.

این فتنه و اغتشاشات اخیر جزیی که این بار از آستین عده ای برآمد که ادعای مخالفت حجاب اجباری داشتند نیز در همین چاچوب تعریف می شود و چیز جدیدی نیست و برای ملت همیشه در صحنه و هوشیار ایران این مسائل تازگی ندارد.

وی با بیان اینکه ثمره مهم این وقایع نمایان شدن دشمنی، بغض، کینه و حدق بیش از پیش عده ای قسم خورده و دشمن خونی جمهوری اسلامی است، گفت: در این حوادث وحدت نیروهای انقلاب با مردم و حضور پرشکوه مردم در صحنه نشان داد که به هیچ وجه شلوغی ها مردم نیستند که به اموال عمومی و آسایش مردم آسیب می زنند.

رییس شورای اسلامی شهرستان ری یکی از اصول مذهبی، اعتقادی، دینی، فرهنگی و از ثمرات مهم انقلاب همچنین از فرامین اصلی امام(ره) را حجاب برشمرد و اضافه کرد: در حوزه های فرهنگی که حجاب در زیرمجموعه آن تعریف می شود باید کارهای تبیینی انجام و برای نسل جدید تبیین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی نباید باعث غفلت جوانان از اصول انقلاب شود

فضای مجازی نباید باعث غفلت جوانان از اصول انقلاب شود